شهر مفتول

ساخت وبلاگ

در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات فروش سیم مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار صحبت کنیم. این محصولات، سه مورد از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در بازار و در فروشگاه شهر مفتول هستند. شهر مفتول، از جمله مراکز معتبر و فروشگاه اینترنتی فروش انواع محصولات مفتولی و افزودنی بتن است. ما در شهر مفتول باکیفیت‌ترین محصولات را با رعایت استانداردهای مورد نظر و تضمینی و با بهره‌مندی از متخصصین حرفه‌ای تولید و به عرضه می‌رسانیم. سیم مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و سیم خاردار از جمله محصولی رایج و مهم هستند که در صنایع مختلف نیز کاربرد دارند. اگر قصد خرید هر یک از محصولات نام‌برده را دارید، ما در شهر مفتول شما را با مشخصات و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا می‌کنیم تا یک خرید مطمئن و اصولی را تجربه کنید. در این خصوص با ما همراه باشید.

مشخصات فروش سیم مفتول گالوانیزه

در زمان خرید، آشنایی با مشخصات فروش سیم مفتول گالوانیزه از اهمیت زیادی برخوردار است. این محصول که با نام سیم مفتول سفید نیز معروف است، از مفتول سیاه بدست می‌آید. در واقع به منظور تولید این محصول سیم سیاه گالوانیزه شده و در نهایت به فروش می‌رسد. یکی از اصلی‌ترین مزایا و برتری‌های این محصول در مقایسه با سیم آرماتوربندی یا سیم سیاه، مقاومت آن در برابر خوردگی است. از این رو در هر آب و هوایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

به طور کلی فرآیند ساخت این محصول به این صورت است که می‌بایست فولاد را از هر گونه آلودگی و اکسید شدن پاک‌سازی کنیم. جهت انجام این کار، مفتول سیاه در وان روی مذاب شده قرار می‌گیرد. با انجام این فرآیند لایه‌ای از فلز روی سطح سیم را می‌پوشاند. این لایه سبب می‌شود تا سیم مفتول به سیم گالوانیزه تبدیل شده و در حقیقت گالوانیزاسیون بر روی آن انجام شود. در نتیجه سبب مقاومت سیم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید می‌شود. به طور کلی این مفتول با مناطق جغرافیایی و شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است، در برابر رطوبت و اکسید شدن مقاومت بسیار بالایی دارد، مقرون به صرف و اقتصادی است و شرایط نصب و نگهداری راحتی دارد.

مشخصات فروش سیم آرماتوربندی

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی ، به صورت مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. کاربرد این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… رایج است. به منظور تولید این محصول میلگرد کلاف که 5.5 تا 8 میلی‌متر باشد را در دمای 800 تا 900 درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در واقع طی روش نورد سرد تولید می‌شود و در دستگاه‌های کشش به 1.2 الی 6 میلی‌متر تبدیل می‌شوند. در نهایت در کلاف‌های 15 الی 20 کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل تحت حرارت قرار می‌گیرند.

از مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به طور کلی استفاده از آن در مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری رایج است. قطر مفتول مورد نظر برای ساخت آن به کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند بستگی دارد. از خواص اصلی آن شامل خاصیت انعطاف‌پذیری بالای آن است. این مسئله سبب سهولت کار با آن می‌شود. استفاده از مفتول سیاه به دلیل خواصی که دارد بسیار رایج است. به منظور اطلاع اطلاع از قیمت خرید سیم مفتول سیاه با شهر مفتول تماس بگیرید.

مشخصات فروش سیم خاردار

سیم خاردار محصولی است که در اطراف به وفور می‌بینیم. در میان محصولات مشابه، سیم خاردار رایج‌ترین محصول بوده و مناسب‌ترین قیمت را دارد. از این محصول به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در محوطه‌های خاص استفاده می‌شود. این محصول از سیم مفتول که نوعی فولاد نرم است ساخته می‌شود. به منظور حصارکشی از این محصول استفاده می‌شود. در واقع یک ابزار محافظتی است. از آن جایی که قیمت مناسبی داشته و وزن سبکی دارد، بسیار کاربرد دارد. ساختار اصلی آن نیز سیم فولادی با روکش گالوانیزه است. روکش گالوانیزه سبب مقاومت این سیم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود.

سیم خاردار به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل سیم خاردار حلقوی و خطی است. هر یک از آن‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. استفاده از این محصول ویژگی و مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی سیم خاردار نیز شامل ضد زنگ بودن آن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب و سهولت در اجرا است. به طور کلی به منظور مهار کردن، تقسیم کردن فضا و مناطق نظامی از سیم خاردار استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت سیم خاردار با شهر مفتول در ارتباط باشید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : مفتول گالوانیزه , سیم آرماتوربندی , سیم خاردار , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 54 تاريخ : دوشنبه 1 / 8 ساعت: 14:12

یکی از مراکز معتبر تولید و فروش انواع مصالح ساختمانی و مفتولی، شهر مفتول است. مجموعه شهر مفتول انواع محصولات اعم از پشم شیشه، یونولیت، واتراستاپ، انواع تیرچه، توری و… را تولید و با مناسب‌ترین  قیمت به فروش می‌ رساند. در صورتی که قصد خرید مصالح ساختمانی با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی را دارید، با شهر مفتول در تماس باشید. یونولیت، پشم شیشه، واتراستاپ سه محصول کاربردی و مهم در زمان ساختمان‌ سازی و به طور کلی ساخت یک سازه است. از یونولیت و پشم شیشه به منظور عایق‌کاری یک سازه و از واتراستاپ نیز به منظور آب‌بندی استفاده می‌شود. در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید، با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با مشخصات، استعلام قیمت یونولیت، پشم شیشه و واتراستاپ را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید.

استعلام قیمت یونولیت

یونولیت، که به نام پلاستوفوم نیز شناخته می‌شود، محصولی کاربردی و مهم در حوزه ساختمان‎سازی است. این محصول ماده‌ای سبک و سفید رنگ است که به منظور عایق‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری یونولیت شبیه به بلورهای ریز است که در یکدیگر فشرده شده است. زمانی که یونولیت در مجاورت فشار و بخار قرار می‌گیرد، منبسط می‌شود. این محصول از ذرات پلی استایرن و هوا تشکیل می‌شود.

یونولیت اصلی‌ترین  محصول به منظور عایق‌کاری حرارتی، رطوبتی و صدا است. افزایش امنیت در برابر زلزله، وزن پایین، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت و صوت، کاهش هزینه، افزایش سرعت کار و… از جمله اصلی‌ترین  مزایای این محصول است. یونولیت بسیار سبک بوده و دارای انواع مختلفی است. انواع مختلف این محصول شامل یونولیت فشرده، یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت دیواری و مواردی از این قبیل است. هر یک از انواع آن دارای ویژگی‌های مختلف و دانسیته مشخصی هستند. به طور کلی استفاده از یونولیت به دلیل قابلیت بازیافتی که دارد بسیار رایج است. چرا که علاوه بر داشتن مزایای مناسب، به محیط زیست نیز آسیب وارد  نمی‌کند. در بسته‌بندی و ساختمان‌سازی از این محصول به طور گسترده استفاده می‌گردد.

شهر مفتول از جمله مراکز معتبریست که انواع یونولیت را با مناسب‌ترین  قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. به منظور خرید انواع یونولیت و استعلام قیمت یونولیت با ما همراه باشید.

استعلام قیمت پشم شیشه

از انواع دیگر عایق‌های حرارتی، پشم شیشه است. پشم شیشه یک عایق حرارتی و صوتی بسیار پرطرفدار است که در انواع سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار پشم شیشه شامل الیاف نازک شیشه است که از بازیافت شیشه نیز تولید می‌شود. الیاف این محصول بسیار نازک و ریز است و شکل ظاهری آن سوزنی شکل است. به منظور تولید یک رول پشم شیشه حدودا از ۱۰ بری بازیافتی استفاده می‌شود.

پشم شیشه کاربردهای زیادی دارد. چرا که استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است. در سراسر دنیا جهت عایق‌کاری حرارتی از این محصول استفاده می‌شود. چرا که هم کاربرد مناسبی دارد و هم از قیمت مطلوبی برخوردار است. به منظور ساخت سوله و سازه‌های صنعتی و ساختمانی، کاشی‌های سقفی، ساخت دیوار، تاسیسات لوله‌کشی، کانال‌های هوایی، مخازن، عایق‌کاری لوله، سیستم گرمایش و سرمایش و… از این محصول استفاده می‌شود.

پشم شیشه در سه نوع فویل آلومینیومی، بافت سیاه شیشه‌ای و الیاف پارچه‌ای شیشه تولید می‌شود. این محصول پرکاربرد، محدوده دمایی مناسبی هم دارد. به طوری که از منفی ۱۹۵ درجه تا ۱۲۰ درجه سانتی‌گراد توانایی دارد. در برخی مواقع توانایی تحمل دمایی تا ۵۵۰ درجه سانتی‌گراد را نیز دارد. این محصول از وزن بسیار کمی برخوردار است. بنابراین در ساختمان بار اضافه را ایجاد نمی‌کند. با محیط زیست نیز سازگار بوده و نصب و مصرف آسانی هم دارد. به منظور خرید و استعلام قیمت پشم شیشه، با شهر مفتول در ارتباط باشید.

استعلام قیمت واتراستاپ

واتراستاپ که با نام آب‌بند شناخته می‌شود، در سازه‌های بتنی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو خرید واتراستاپ در زمان ساختمان‌سازی بسیار مهم است. واتراستاپ به منظور جلوگیری از نفوذ آب در درزهای مختلف استفاده می‌شود. در تولید واتراستاپ از مواد مختلفی استفاده می‌شود که این مسئله سبب شده است تا هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص باشند. از این رو جنس واتراستاپ باید با توجه به نیاز انتخاب شود. زمانی که از واتراستاپ استفاده می‌شود، طول مسیر جریان و حرکت مایعات طولانی می‌شود و در نهایت از نفوذ آب به درزها جلوگیری می‌شود.

واتراستاپ معمولا دارای آج است. بنابراین سبب افزایش چسبندگی و در نهایت طول مسیر آب می‌شود. این محصول از انعطاف زیادی برخوردار است. بنابراین با ابعاد و حجم سازه‌های بتنی تغییر شکل پیدا می‌کند و طول آن زیاد می‌شود. اما در هنگام اجرای واتراستاپ لازم است استانداردهای آن رعایت شود تا سبب کاهش کارایی نشود. انواع واتراستاپ شامل واتراستاپ PVC، هیدروفیل و بنتونیتی است.

واتراستاپ پی وی سی در فرم و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. این محصول در میان مفاصل بتنی قرار می‌گیرد و مانند یک پرده ضد آب عمل می‌کند تا از بروز مایعات جلوگیری شود. نوع هیدروفیلی از نوع پلیمرهای پلاستیکی است و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. به منظور رفع نشب درزهای اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. واتراستاپ بنتونیتی محصولی بر پایه سدیم بنتونیت است و از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار است. به منظور استعلام قیمت واتراستاپ با شهر مفتول در ارتباط باشید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : یونولیت , پشم شیشه , واتراستاپ, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 50 تاريخ : دوشنبه 1 / 8 ساعت: 14:10

 

شهر مفتول، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع محصولات مفتولی و توری است. به منظور خرید توری حصاری، توری پرسی، توری مرغی، توری گابیون، انواع تیرچه، واتراستاپ و... می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. سه مورد از محصولات مهم شهر مفتول شامل فنس، پایه فنس و رابیتس است. فنس یا همان توری حصاری، از جمله توری‌های پرکاربرد به منظور حصارکشی و ایجاد امنیت در یک محوطه است. به منظور نصب توری حصاری یا فنس نیز از محصولی به نام پایه فنس استفاده می‌شود. سومین محصول که رابیتس نام دارد، امروزه کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. با استفاده از رابیتس می‌توان سقف و بخش‌های مختلف یک سازه را بنا کرد. در این بخش قصد داریم در مورد خرید سه محصول پرکاربرد یعنی فنس، پایه فنس و رابیتس صحبت کنیم. جهت خرید با بهترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید انواع فنس

فنس یا توری حصاری، از سیم‌های فلزی یا مفتولی تولید می‌شود. این سیم‌ها به یکدیگر بافته می‌شوند و توری حصاری یا فنس را تولید می‌کنند. به منظور ساخت فنس از فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود. این ساختار سبب می‌شود تا از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است برخی مواقع بر روی فنس روکش‌های پی وی سی قرار می‌گیرد که در نتیجه در کیفیت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد. امروزه فنس یا توری حصاری توسط دستگاه‌های مخصوصی ساخته می‌شود. فنس از نظر ضخامت دارای انواع مختلفی است. بنابراین در زمان خرید فنس و یا توری حصاری می‌بایست به این مسئله توجه نمایید.

زمانی که سیم‌های گالوانیزه به یکدیگر بافته می‌شوند در نتیجه فنس ایجاد می‌شود که دارای چشمه هایی با ابعاد مخصوص است. چشمه‌های فنس به صورت مربعی شکل است. فنس دارای انواع مختلفی است که از نظر جنس، چشمه، وزن و ابعاد با یکدیگر متفاوتند.

از جمله کاربردهای مهم فنس ایجاد مرز و همچنین حصارکشی دور زمین است. فنس از نوع فولاد ضدزنگ است. بنابراین در شرایط آب‌وهوایی مختلف معمولا مقاومت بالایی دارد. این مسئله در افزایش طول عمر نیز موثر بوده و سبب شده است تا فنس یا توری حصاری از طول عمر بیشتری برخوردار باشد.

خرید انواع پایه فنس

پایه فنس که با نام پایه حصار نیز معروف است، از آهن ساخته می‌شود. کاربرد پایه فنس تنها مربوط به نصب فنس یا توری حصاری نیست. از این محصول در نبشی، قوطی پروفیل، لوله، انواع سیم مفتول و .... نیز استفاده می‌شود. پایه فنس معمولا از استحکام بالایی برخوردار بوده و مقاومت زیادی دارد. در این میان از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است این محصول به صورت تک شاخ و جفت شاخ نیز تولید می‌شود. از جمله مشخصات بارز این محصول این است که بر روی هر شاخک 3 عدد سوراخ به قطر 6 میلی‌متر وجود دارد. این سوراخ در واقع به منظور نصب سیم خاردار است. در واقع می‌توان گفت پایه فنس به منظور نصب سیم خاردار نیز استفاده می‌شود. پایه فنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله رایج‌ترین آن شامل پایه فنس نبشی سبک، پایه فنس نبشی سنگین، پایه فنس لوله گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، پایه فنس لوله سیاه رنگ شده، پایه فنس لوله سیاه رنگ نشده و... است. به طور کلی پایه فنس در اندازه‌های 4 یا 1 ، 1.4، 1، 5، 1.2 اینچ و... تنولید می‌شود. ارتفاع معمول آن نیز حدودا 1.5 تا 3 متر است. جهت خرید پایه فنس در شهر مفتول با شماره 02154483 در ارتباط باشید.

خرید رابیتس در شهر مفتول

رابیتس نوعی ورق فلزی است. ساختار این محصول به صورت شبکه‌ای بوده و از پرس کردن ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شود. در واقع ساختار آن از ورق گالوانیزه است. یکی از مشخصات رابیتس این است که چشمه‌های آن در انواع مختلف با یکدیگر متفاوت است. چشمه‌های رابیتس به شکل مربع، لوزی، دایره‌ای و یا متوازی‌الاضلاع ساخته می‌شود. به طور کلی رابیتس محصولیست که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

این محصول به دلیل مزایای زیادی که دارد، کاربردهای فراوانی دارد. به طور کلی از رابیتس جهت گچ‌کاری، گچ‌بری، ساخت نما، طراحی گل‌های سقفی و.... استفاده می‌شود. البته کاربردهای دیگری نظیر پوشش بتن سیمانی، پوشش تاسیسات و سیم‌آلات، پوشش تیرآهن و... تیز از دیگر کاربردهای رابیتس است. از این رو امروزه خرید رابیتس در ساختمان‌سازی بسیار رایج است. سقف کاذب، دکوراسیون داخلی سازه، ایجاد نور مخفی و... از دیگر کاربردهای این محصول است.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : فنس , پایه فنس , رابیتس, نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 59 تاريخ : دوشنبه 1 / 8 ساعت: 14:09